Vi köpte SP-fönster via er förra våren (ordernummer 20200189) och ett av dem sprack helt plötsligt häromdagen (bild finns bifogad). Undrar härmed hur jag ska gå tillväga för att reklamera det och ordna med byte.
Innan vi skapar ett reklamationsärende till fabriken så vill jag att du tittar på filmen som vi gjort om termiska sprickor. Titta på filmen och återkoppla sedan till mig.
Det där förklarade en del då det satt en gardin på en del av fönstret, men jag har aldrig hört om värmesprickor tidigare. Jag får helt enkelt göra detsamma som på filmen och kontakta mitt försäkringsbolag istället. Tack ändå för väldigt snabbt svar!
Kanon gör så och lycka till hör av dig om det är något annat.
Kontakt | Volymrabatt | Frågor & Svar | You Tube | Instagram | Facebook
Bygglagret i Mockfjärd AB | Högsvevägen 100 | 78543 Mockfjärd | Telefon: 0241-79 33 70 | Reg nr 556161-3851 | E-Post: info@bygglagret.se